loading...
عیدانه - دانلود جدیدترین آهنگهای غمگین.عاشقانه و احساسی بالینک مستقیم
یحیی توکلی مهر بازدید : 267 یکشنبه 07 آذر 1395 نظرات (0)

دانلود آهنگ غمگین و احساسی دل من از امید عامری + متن آهنگ

پیشنهاد میکنم حتما دانلود کنید.

دانلود اهنگ جدید دل من از امید عامری – www.aydaneh.ir 

جهت دانلود آهنگ به ادامه مطلب مراجعه کنید.

 

 

متن آهنگ کاری کردی از احسان خواجه امیری

دست بردار بسته گوش کن دل خسته

ازش دلگیرم بی اون من میمیرم

چاره ندارم ترکم کرده یارم

ای دل عاشق و ساده من

دست بردار دستت اهای دل خسته

همه درهارو به روی من بسته

اون که رفته روزی بوده با من

ای تیکه ها پاره دل من

آهنگ دل من از امید عامری

دل من بغضتو بشکن گریه کن با من

دل من روزای خوبت همه اشون رفتن

دل من اونیکه قلبش یکی بود بامن

دستای من به اون دیگه نمیرسن

دل من بغضتو بشکن گریه کن بامن

دل من روزای خوبت همه اشون رفتن

دل من اونیکه قلبش یکی بود بامن

دستای من به اون دیگه نمیرسن

آهنگ دل من از امید عامری

اونیکه عمری تو رو  بازی داده ما رفتش

این دل خسته از سرش زیاده

تو با دروغهاش خوندی سرکاری باز میری

اون خیانت کرده باز کم میاره

تو دیگه قلبمو اتیش نزن دل من دل من دل من

آهنگ دل من از امید عامری

دل من بغضتو بشکن گریه کن بامن

دل من روزای خوبت همه اشون رفتن

دل من اونیکه قلبش یکی بود بامن

دستای من  به اون دیگه نمیرسن

دل من بغضتو بشکن گریه کن بامن

دل من روزای خوبت همه اشون رفتن

دل من اونیکه قلبش یکی بود بامن

دستای من   به اون   دیگه نمیرسن

 

 

 

 

دانلود اهنگ با کیفیت 320

پس از دانلود اثر مورد نظر ، لطفا نظر خود را با ما در میان بگذارید. 

نظرشما... 

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    دوست دارید بیشتر چه آهنگهایی در سایت گذاشته شود؟
    شما دختر هستید یا پسر؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 108
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 11
  • آی پی دیروز : 13
  • بازدید امروز : 212
  • باردید دیروز : 16
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 327
  • بازدید ماه : 747
  • بازدید سال : 12,591
  • بازدید کلی : 133,265
  • کدهای اختصاصی

    ابزار هدایت به بالای صفحه

    

    عشق سنج آنلاین