loading...
عیدانه - دانلود جدیدترین آهنگهای غمگین.عاشقانه و احساسی بالینک مستقیم
یحیی توکلی مهر بازدید : 192 شنبه 06 آذر 1395 نظرات (0)

دانلود آهنگ زیبای من و تو از سامان جلیلی + متن آهنگ 

پیشنهاد میکنم حتما دانلود کنید.

دانلود آهنگ زیبای من وتو از سامان جلیلی – www.aydaneh.ir

جهت دانلود آهنگ به ادامه مطلب مراجعه کنید.

 

 

متن آهنگ من و تو از سامان جلیلی

منو تو تو و من حرف تو رو دوست دارم
روی نقطه ضعف تو باشه دست نمیزارم
هی میگم بمونو نرو طاقتم داره طاق میشه
ولی باز نمیگی دوست دارم
به همین یه حرف من تو چه وسواسی داری
نمیاد بهت ولی دل حساسی داری
آخه من چجوری دل تو راضی کنم
نگو نه نمیشه نمیخوام ولت کنم
تو که تو قلب منی عشق منی دل نکن از من
دوست دارم عزیزم بمونو دل نکن از من
که تو قلب منی عشق منی دل نکن از من
چی کم دارم عزیزم که به من هی میگی اصلا

♫♫♫♫♫♫♫♫

تکست آهنگ جدید سامان جلیلی بنام منو تو

♫♫♫♫♫♫♫♫ 

من که دیونم منو میشناسی
منو کشتی تو خیلی حساسی
تو که هر کاری کنی میمونم
منو از عشقت تو نترسونم
تو نترسونم
تو که تو قلب منی عشق منی دل نکن از من
دوست دارم عزیزم بمونو دل نکن از من
که تو قلب منی عشق منی دل نکن از من
چی کم دارم عزیزم که به من هی میگی اصلا
تو که تو قلب منی عشق منی دل نکن از من
دوست دارم عزیزم بمونو دل نکن از من
که تو قلب منی عشق منی دل نکن از من
چی کم دارم عزیزم که به من هی میگی اصلا

 

 

 

 

 

دانلود اهنگ با کیفیت  128        دانلود اهنگ با کیفیت  320

 پس از دانلود اثر مورد نظر ، لطفا نظر خود را با ما در میان بگذارید.

نظرشما...

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    دوست دارید بیشتر چه آهنگهایی در سایت گذاشته شود؟
    شما دختر هستید یا پسر؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 108
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 11
  • آی پی دیروز : 13
  • بازدید امروز : 214
  • باردید دیروز : 16
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 329
  • بازدید ماه : 749
  • بازدید سال : 12,593
  • بازدید کلی : 133,267
  • کدهای اختصاصی

    ابزار هدایت به بالای صفحه

    

    عشق سنج آنلاین