loading...
عیدانه - دانلود جدیدترین آهنگهای غمگین.عاشقانه و احساسی بالینک مستقیم
یحیی توکلی مهر بازدید : 159 دوشنبه 08 آذر 1395 نظرات (0)

دانلود آهنگ جدید  ابرای بارونی از علیرضا روزگار + متن آهنگ 

پیشنهاد میکنم حتما دانلود کنید.

دانلود آهنگ جدید ابرای بارونی از علیرضا روزگار – www.aydaneh.ir 

جهت دانلود آهنگ به ادامه مطلب مراجعه کنید.

 

*متن آهنگ ابرای بارونی از علیرضا روزگار*

تو درگیر نفسهاتی تو آغوش یکی دیگه

منم درگیر این هق هق داره اشکام بهت میگه

تو رفتی و نمیدونی چقد دلگیر و داغونم

تو اونجا روی ابرایی من اینجا غرق بارونم

حال من و ابرای بارونی جونم

سویی ندارن دیگه چشمام بی تو کورن

خیسم و بازم یه توهم پیش من نیست

جاش زیر چترم خالیه با من نیست

پیش همه بودم و تنهایی کشیدم

تلخی طعمی که نبودی و چشیدم

پیش تو بودم ولی انگار نمی دیدی

مرگ دلت شد تو به دادش نرسیدی

حال من و ابرای بارونی جونم

سویی ندارن دیگه چشمام بی تو کورن

خیسم و بازم یه توهم پیش من نیست

جاش زیر چترم خالیه دیگه با من نیست

خیسم و بازم یه توهم پیش من نیست 

جاش زیر چترم خالیه دیگه با من نیست

 

 

 

دانلود اهنگ با کیفیت 320       دانلود اهنگ با کیفیت 128 

پس از دانلود اثر مورد نظر لطفا نظر خود را با ما در میان بگذارید. 

نظرات شما... 

 

برچسب ها دانلود آهنگ ابرای بارونی از علیرضا روزگار , دانلود آهنگ غمگین و احساسی , دانلود آهنگ جدید علیرضا روزگار به نام ابرای بارونی , دانلود آهنگ ابرای بارونی +علیرضاروزگار , متن آهنگ ابرای بارونی از علیرضا روزگار , کدپیشواز آهنگ جدید ابرای بارونی , متن آهنگ ابرای بارونی ، تو درگیر نفسهاتی تو آغوش یکی دیگه منم درگیر این هق هق داره اشکام بهت میگه تو رفتی و نمید , دانلود آهنگ های گلچین شده , دانلود آهنگ ابرای بارونی از سایت بی قرارباکیفیت 128 , سایت بی قرار , دانلود آهنگ جدید وفوق العاده احساسی وزیبا علرضا روزگار , بیوگرافی علیرضا روزگار , دانلود آهنگهای جدید علیرضا روزگار , کدپیشوازآهنگهای علیرضا روزگار , دانلود موزیک ازسایت عیدانه , دانلود آهنگ قدیمی ابرای بارونی علیرضاروزگار , دانلود ابرای بارونی بالینک مستقیم , دانلود آلبوم جدید علیرضا روزگار , دانلود آهنگهای جدید علیرضا روزگار از سایت عیدانه , جاش زیر چترم خالیه دیگه با من نیست ,
مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    دوست دارید بیشتر چه آهنگهایی در سایت گذاشته شود؟
    شما دختر هستید یا پسر؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 108
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 35
  • آی پی دیروز : 13
  • بازدید امروز : 313
  • باردید دیروز : 16
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 428
  • بازدید ماه : 848
  • بازدید سال : 12,692
  • بازدید کلی : 133,366
  • کدهای اختصاصی

    ابزار هدایت به بالای صفحه

    

    عشق سنج آنلاین