loading...
عیدانه - دانلود جدیدترین آهنگهای غمگین.عاشقانه و احساسی بالینک مستقیم
یحیی توکلی مهر بازدید : 188 دوشنبه 08 آذر 1395 نظرات (0)

دانلود آهنگ جدید آشوب از محسن ابراهیم زاده + متن آهنگ

پیشنهاد میکنم حتما دانلود کنید.

دانلود اهنگ جدید آشوب از محسن ابراهیم زاده – www.aydaneh.ir

جهت دانلود آهنگ به ادامه مطلب مراجعه کنید.

متن آهنگ جدید آشوب از محسن ابراهیم زاده

وقتی دلم آشوبه فکرت برا من خوبه
قلبم واست میکوبه واسه همیشه
وقتی دلم آشوبه فکرت برا من خوبه
قلبم واست میکوبه واسه همیشه
هرشب تنهایی و یه عکسِ روی پیرهنو
اینا میتونه آروم بکنه دله منو
عوض نمیکنم با هیچی با تو بودنو
ببین منو….
هرشب تنهایی و یه عکسِ روی پیرهنو
اینا میتونه آروم بکنه دله منو
عوض نمیکنم با هیچی با تو بودنو
ببین منو….

♫♫♫♫♫♫♫♫

تکست آهنگ جدید محسن ابراهیم زاده بنام آشوب

♫♫♫♫♫♫♫♫

 

از این دلم آخه چی دیدی که حاضری
با این تبِ دلم اینجوری بری
همه چی کامل بود حتی قهر و آشتیا
از این غرورِ بد یه کم کوتاه بیا
هرشب تنهایی و یه عکسِ روی پیرهنو
اینا میتونه آروم بکنه دله منو
عوض نمیکنم با هیچی با تو بودنو
ببین منو….
هرشب تنهایی و یه عکسِ روی پیرهنو
اینا میتونه آروم بکنه دله منو
عوض نمیکنم با هیچی با تو بودنو

ببین منو….

 

 

 

 

دانلود اهنگ با کیفیت 320     دانلود اهنگ با کیفیت 128

پس از دانلود اثر مورد نظر لطفا نظر خود را با ما در میان بگذارید. 

نظرات شما...

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    دوست دارید بیشتر چه آهنگهایی در سایت گذاشته شود؟
    شما دختر هستید یا پسر؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 108
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 22
  • آی پی دیروز : 13
  • بازدید امروز : 283
  • باردید دیروز : 16
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 398
  • بازدید ماه : 818
  • بازدید سال : 12,662
  • بازدید کلی : 133,336
  • کدهای اختصاصی

    ابزار هدایت به بالای صفحه

    

    عشق سنج آنلاین