loading...
عیدانه - دانلود جدیدترین آهنگهای غمگین.عاشقانه و احساسی بالینک مستقیم
یحیی توکلی مهر بازدید : 1029 پنجشنبه 11 آذر 1395 نظرات (0)

 دانلود آهنگ مادر پرستار دلم از رضا نیک فرجام + متن آهنگ

پیشنهاد میکنم حتما دانلود کنید.

دانلود آهنگ «مادر پرستار دلم» با صدای رضا نیک فرجام – www.aydaneh.ir

جهت دانلود آهنگها به ادامه مطلب مراجعه کنید.

 

 

متن آهنگ مادر پرستار دلم از رضا نیک فرجام

سلطان غم ، چشم و چراغم مادر

تنها گل گلزار باغم مادر

بعد از خدا تنها امیدم مادر

من با دعایت روسفیدم مادر

مادر پرستار دلم ای روشنی بخش و چراغ منزلم

در قلب من این آرزوی آخر است

گویند بهشت در زیر پای مادر است

ای وای من قدر تو را نشناختم

من را ببخش تنها به خود پرداختم

مادر پرستار دلم ای روشنی بخش و چراغ منزلم

تو با بدی ام ساختی و سوختی

تنها چراغ خانه را افروختی

هر جمعه ها چشمت به قاب جاده ها

شاید بیاید ام یجیب جاده ها

مادر پرستار دلم ای روشنی بخش و چراغ منزلم

کسی که تا همیشه پای من سوخت

چراغ خانه سرد من افروخت

شبی که سر به بالین تبم من

زمین و آسمان یکجا به هم دوخت

مادر تویی دار و ندارم مادر

بعد از تو من دیگر چه دارم مادر

ای گریه ات پشت و پناهم مادر

من با دعایت روبه راهم مادر

مادر پرستار دلم ای روشنی بخش و چراغ منزلم

 

 

 

 

دانلود اهنگ با کیفیت 320      دانلود اهنگ با کیفیت 128

 

لطفا پس از دانلود اثر مورد نظر ، نظر خود را با ما در میان بگذارید.

نظرشما...

برچسب ها دانلود آهنگ غمگین جدید , دانلود اهنگ جدید مادر پرستار دلم با صدای رضا نیک فرجام , دانلود متن آهنگ مادر پرستار دلم از سایت عیدانه , کدپیشواز اهنگهای رضا نیک فرجام , مادر پرستار دلم , دانلود اهنگ غمگین و احساسی مادر پرستار دلم – رضانیک فرجام , دانلود اهنگ مادر پرستار دلم با لینک مستقیم , دانلود آهنگ مادر پرستار دلم با کیفیت 128 , دانلود اهنگ مادر پرستار دلم از رضانیک فرجام با کیفیت 320 , بیوگرافی رضانیک فرجام , کدپخش انلاین اهنگ مادر پرستار دلم با صدای رضانیک فرجام , فول البوم رضانیک فرجام , Reza Nik farjam – madar parastare delam دانلود موزیک غمگین مادر پرستار دلم – رضانیک فرجام , دانلود کل اهنگهای رضانیک فرجام , متن آهنگ مادر پرستار دلم از رضا نیک فرجام سلطان غم ، چشم و چراغم مادر تنها گل گلزار باغم مادر , دانلود اهنگ جدید مادر پرستار دلم , دانلود اهنگ غمگین و مذهبی مادر پرستار دلم از رضا نیک فرجام , دانلود کل اهنگهای قدیمی و جدید رضانیک فرجام , سایت عیدانه بروزترین سایت دانلود اهنگ غمگین و احساسی ,
مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    دوست دارید بیشتر چه آهنگهایی در سایت گذاشته شود؟
    شما دختر هستید یا پسر؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 108
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 15
  • آی پی دیروز : 13
  • بازدید امروز : 249
  • باردید دیروز : 16
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 364
  • بازدید ماه : 784
  • بازدید سال : 12,628
  • بازدید کلی : 133,302
  • کدهای اختصاصی

    ابزار هدایت به بالای صفحه

    

    عشق سنج آنلاین