loading...
عیدانه - دانلود جدیدترین آهنگهای غمگین.عاشقانه و احساسی بالینک مستقیم
یحیی توکلی مهر بازدید : 141 یکشنبه 07 آذر 1395 نظرات (0)

دانلود آهنگ جدید بی استرس از علی عبدالمالکی + متن آهنگ

پیشنهاد میکنم حتما دانلود کنید.

دانلود اهنگ جدید بی استرس از علی عبدالمالکی – www.aydaneh.ir

جهت دانلود آهنگ به ادامه مطلب مراجعه کنید.

متن آهنگ جدید بی استرس از علی عبدالمالکی

برو به زندگیت برس بی استرس
منم با خاطراتمون میرم تو حس
برو باهاش قدم بزن بی خیالِ من
برو و فکرشم نکن چیه حال من، بی خیال من
بی استرس به زندگیت برس
اگه دلت هوامو کرد نامه بِفِرست
دلواپسی واسم همه کسی
با هرکی باشی واسه قلب من مقدسی
بی استرس به زندگیت برس
اگه دلت هوامو کرد نامه بِفِرست
دلواپسی واسم همه کسی
با هرکی باشی واسه قلب من مقدسی

♫♫♫♫♫♫♫♫

تکست آهنگ جدید علی عبدالمالکی بنام بی استرس

♫♫♫♫♫♫♫♫

 

لذت ببر از تموم زندگیت
حتی بدون من بدون عشقِ بچگیت
من حاضرم بمیرم و تو زندگی کنی
برو پا بذار رو عشق و وابستگیت
کی گفته که عشق آخرش رسیدنه
شاید که قسمت منو تو همو ندیدنه
شاید خدا میخواد که راهمون جدا بشه
عشق من به تو مثل پرستیدنه
بی استرس به زندگیت برس
اگه دلت هوامو کرد نامه بِفِرست
دلواپسی واسم همه کسی
با هرکی باشی واسه قلب من مقدسی
بی استرس به زندگیت برس
اگه دلت هوامو کرد نامه بِفِرست
دلواپسی واسم همه کسی

با هرکی باشی واسه قلب من مقدسی

 

 

 

 

 

دانلود اهنگ با کیفیت 320    دانلود اهنگ با کیفیت 128 

پس از دانلود اثر مورد نظر ، لطفا نظر خود را با ما در میان بگذارید. 

نظرشما...

 

 

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    دوست دارید بیشتر چه آهنگهایی در سایت گذاشته شود؟
    شما دختر هستید یا پسر؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 108
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 10
  • آی پی دیروز : 13
  • بازدید امروز : 204
  • باردید دیروز : 16
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 319
  • بازدید ماه : 739
  • بازدید سال : 12,583
  • بازدید کلی : 133,257
  • کدهای اختصاصی

    ابزار هدایت به بالای صفحه

    

    عشق سنج آنلاین