loading...
عیدانه - دانلود جدیدترین آهنگهای غمگین.عاشقانه و احساسی بالینک مستقیم
یحیی توکلی مهر بازدید : 434 شنبه 06 آذر 1395 نظرات (0)

دانلود آهنگ احساسی بازنده از سامان جلیلی + متن آهنگ 

پیشنهاد میکنم حتما دانلود کنید.

دانلود آهنگ جدید بازنده از سامان جلیلی – www.aydaneh.ir 

جهت دانلود آهنگ به ادامه مطلب مراجعه کنید.

 

 

متن آهنگ زیبای بازنده از سامان جلیلی

خدا رو چه دیدی شاید عاشقم شد
شاید بعد یک عمر عزیزِ دلم شد
شاید عشقو فهمید تو این نا امیدی
شاید قصه برگشت خدا رو چه دیدی
دلم عاشقت بودو انگار ندیدی
به عشق کی دنیامو آتیش کشیدی
چجوری دلت اومده ساده رد شی
دلت با کی بوده که میتونی بد شی
چرا از علاقم به تو کم نمیشه
پُر از خاطرات تو میشم همیشه
به غیر تو از هر کی دل کنده بودم
من از اولِ بازی بازنده بودم

♫♫♫♫♫♫♫♫

تکست آهنگ جدید سامان جلیلی بنام بازنده

♫♫♫♫♫♫♫♫

خدا رو چه دیدی شاید دل به من داد
شاید هم یه روزی به یاد من افتاد
شاید باورم کرد تو این نا امیدی
شاید قصه برگشت خدا رو چه دیدی
دلم عاشقت بودو انگار ندیدی
به عشق کی دنیامو آتیش کشیدی
چجوری دلت اومده ساده رد شی
دلت با کی بوده که میتونی بد شی
چرا از علاقم به تو کم نمیشه
پُر از خاطرات تو میشم همیشه
به غیر تو از هر کی دل کنده بودم

 

 

 

 

دانلود اهنگ با کیفیت  128        دانلود اهنگ با کیفیت  320

 پس از دانلود اثر مورد نظر ، لطفا نظر خود را با ما در میان بگذارید.

نظرشما...

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    دوست دارید بیشتر چه آهنگهایی در سایت گذاشته شود؟
    شما دختر هستید یا پسر؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 108
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 21
  • آی پی دیروز : 13
  • بازدید امروز : 277
  • باردید دیروز : 16
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 392
  • بازدید ماه : 812
  • بازدید سال : 12,656
  • بازدید کلی : 133,330
  • کدهای اختصاصی

    ابزار هدایت به بالای صفحه

    

    عشق سنج آنلاین