loading...
عیدانه - دانلود جدیدترین آهنگهای غمگین.عاشقانه و احساسی بالینک مستقیم
یحیی توکلی مهر بازدید : 197 جمعه 05 آذر 1395 نظرات (0)

دانلود اهنگ جدید باید فراموش کنیم از بهزاد پکس و سعید تاتایی + متن آهنگ

پیشنهاد میکنم حتما دانلود کنید.

دانلود اهنگ جدید باید فراموش کنیم از بهزاد پکس و سعید تاتایی – www.aydaneh.ir

جهت دانلود آهنگ به ادامه مطلب مراجعه کنید.

 

متن آهنگ باید فراموش کنیم از بهزاد پکس و سعید تاتایی

باید فراموشش کنم خیلی تمرین میکنم
اگه سخته برام ولی آروم تلقین میکنم
دلخوشی به خودم میدم میگم که یادش نیستم
قدیما هم دردش بودم ولی الان کنارش نیستم
حالا که رفتی با اونی خدا واست بسازه
قرار بود ما بسازیم یه زندگیه تازه
حالا که رفتی با اونی خدا واست بسازه
قرار بود ما بسازیم یه زندگیه تازه

♫♫♫♫

سرِ شبه دارم خوابتو میبینم
یه حسِ خوب، کنارت دوباره میشینم
تو میخندی منم فقط اینو دوست دارم
که بگذره همیشه شب و روزا باهم
مثل درختا توو سرما سرد نشی بری
آآ مثل اینا یهو بد نشی بگی
بیا خاطره شیم نبودت استرس شه
اینا خواب بودا همش ولی حیفِ قصه
که تهش تموم شد با جدایی دوباره
چرا جواب نمیدی بگو کجایی دوباره
با تو خوب بود همه چی ولی توو خواب میدونی
بازم دلت میگیره بازم صدام میکنی
یه کیف رو کولم با عینک دودی
من غرق رویام ولی تو خواب میمونی
یه روزی مال من بودی مثل زنجیر توو دستم
چیه توو خودتی قلبتو شکستم؟
خودت میدونی که رو راست نبودی
تو هار شدی ولی خودم زنجیرتو بستم
همه خاطراتم واسه خودت پیشکش
دیگه نمیمونم درگیرِ تو خستم

♫♫♫♫♫♫♫♫

تکست آهنگ جدید بهزاد پکس و سعید تاتایی بنام باید فراموشش کنم

♫♫♫♫♫♫♫♫

 

حالا که رفتی با اونی خدا واست بسازه
قرار بود ما بسازیم یه زندگیه تازه
حالا که رفتی با اونی خدا واست بسازه
قرار بود ما بسازیم یه زندگیه تازه
باید فراموشش کنم

 



 

دانلود اهنگ با کیفیت  128        دانلود اهنگ با کیفیت  320

 پس از دانلود اثر مورد نظر ، لطفا نظر خود را با ما در میان بگذارید.

نظرشما...

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    دوست دارید بیشتر چه آهنگهایی در سایت گذاشته شود؟
    شما دختر هستید یا پسر؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 108
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 22
  • آی پی دیروز : 13
  • بازدید امروز : 291
  • باردید دیروز : 16
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 406
  • بازدید ماه : 826
  • بازدید سال : 12,670
  • بازدید کلی : 133,344
  • کدهای اختصاصی

    ابزار هدایت به بالای صفحه

    

    عشق سنج آنلاین