loading...
عیدانه - دانلود جدیدترین آهنگهای غمگین.عاشقانه و احساسی بالینک مستقیم
یحیی توکلی مهر بازدید : 708 شنبه 06 آذر 1395 نظرات (0)

دانلود آهنگ جدید بامرام از حسین تهی + متن آهنگ

پیشنهاد میکنم حتما دانلود کنید.

دانلود آهنگ جدید بامرام از حسین تهی – www.aydaneh.ir 

جهت دانلود آهنگ به ادامه مطلب مراجعه کنید.

 

متن آهنگ جدید با مرام از حسین تهی

سلام با مرام شدی شبیه باورام
آسه دلو رو میکنم تا که برقصی تو برام
بهم میگی خاصی اینو خودم میدونم
تو منو میخواستی آره اینم خودم میدونم
عجیبم معلومه نه دنبال بهونه ام
که فقط بزنم بکوبم من بی خیال زمونه ام
مثه تو همه مثل همیم دور هم جمعیم
حالمون خوب مودمون توپ از همه بهتریم
وای که چقدر با مرامی تو شبیه باورامی
دنیا به کامم شیرینه تا وقتی که تو باهامی
وای چقدر با مرامی تو رفیق با وفامی
دنیا به کامم شیرینه تا وقتی که تو باهامی

♫♫♫♫♫♫♫♫

تکست آهنگ جدید حسین تهی بنام با مرام

♫♫♫♫♫♫♫♫ 

دستاتو میگیرم
دستامو میگیری
ما به هم محتاجیم
بدون هم میمیریم
دل من با تو خوشه دل تو با دلم
بیا تموم زندگیم به پای تو خوشگلم
میشم اونی که تو میخوای
حالا با دلم راه میای
هرکی ام ما رو میبینه میگه
چقدر شما به هم میاین
وای که چقدر با مرامی تو شبیه باورامی
دنیا به کامم شیرینه تا وقتی که تو باهامی
وای چقدر با مرامی تو رفیق با وفامی
دنیا به کامم شیرینه تا وقتی که تو باهامی
ساقی شرابم ده
شراب نابم ده
وای چقدر با مرامی
دنیا به کامم شیرینه
تا وقتی که تو باهامی

 

 

 

 

 

  

        دانلود اهنگ با کیفیت  320

 پس از دانلود اثر مورد نظر ، لطفا نظر خود را با ما در میان بگذارید.

نظرشما...

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    دوست دارید بیشتر چه آهنگهایی در سایت گذاشته شود؟
    شما دختر هستید یا پسر؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 108
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 11
  • آی پی دیروز : 13
  • بازدید امروز : 225
  • باردید دیروز : 16
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 340
  • بازدید ماه : 760
  • بازدید سال : 12,604
  • بازدید کلی : 133,278
  • کدهای اختصاصی

    ابزار هدایت به بالای صفحه

    

    عشق سنج آنلاین