loading...
عیدانه - دانلود جدیدترین آهنگهای غمگین.عاشقانه و احساسی بالینک مستقیم
یحیی توکلی مهر بازدید : 484 دوشنبه 08 آذر 1395 نظرات (0)

 دانلود آهنگ جدیدSpeak از یاس  John D, و  Arsha Michaels+  متن آهنگ 

پیشنهاد میکنم حتما دانلود کنید.

دانلود اهنگ Speak از یاس  John D, و Arsha Michaels – www.aydaneh.ir 

جهت دانلود آهنگ به ادامه مطلب مراجعه کنید.

 

متن آهنگ جدید یاس و John D و Arsha Michaels بنام Speak

زیر یه سقف سکوت محض
خیره به در هجوم یأس
پیله به تخت جنون مغز
میرسه وقت ولوم ضبط
سینه سپهر فرود من
میره به سمت طلوع رپ
صدا رو میبره بالا با کلمه همه رو دم به گلوله بست
خودکارو ورق وجدانو جنم
دوستای کرم دوستای ورق
دنبال هدف شنونده هایی که سلطان منن
حسمو بگیر از صدام
خستگی رو ببین از نگام
ولی یک درصد شک نکن تا حقمو نگیرم نمیرم کنار

( متن انگلیسی ترجمه نشده است )

♫♫♫♫♫♫♫♫

تکست آهنگ جدید یاس و John D و Arsha Michaels بنام Speak

♫♫♫♫♫♫♫♫

 

ذاتن دلم پیر
رفتم جلو بدون پلن بی
که یعنی یا باید بگندی
یا بری جلو دهنا رو ببندی
اگه بردم دمم گرمو اگه باختم دندم نرمو
ولی علت باختنمو اصلا ننداختم گردن مردم
دشمنا رو به رومن و من چشمام رو به آسمونه
تو خواسته های من رقیب گمه چون من چشمم رو به آرزومه
من میدونم که چی بوده نقشم کمکم کن گنده تر شم

بکوبم بالا قله پرچم تا صدام برسه به کل بشر

 

 

دانلود اهنگ با کیفیت 320      دانلود اهنگ با کیفیت 128 

پس از دانلود اثر مورد نظر لطفا نظر خود را با ما در میان بگذارید. 

 

نظرات شما...

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    دوست دارید بیشتر چه آهنگهایی در سایت گذاشته شود؟
    شما دختر هستید یا پسر؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 108
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 9
  • آی پی دیروز : 13
  • بازدید امروز : 195
  • باردید دیروز : 16
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 310
  • بازدید ماه : 730
  • بازدید سال : 12,574
  • بازدید کلی : 133,248
  • کدهای اختصاصی

    ابزار هدایت به بالای صفحه

    

    عشق سنج آنلاین