loading...
عیدانه - دانلود جدیدترین آهنگهای غمگین.عاشقانه و احساسی بالینک مستقیم
یحیی توکلی مهر بازدید : 469 دوشنبه 08 آذر 1395 نظرات (0)

دانلود آهنگ جدید از سر عادت از محسن ابراهیم زاده + متن آهنگ

پیشنهاد میکنم حتما دانلود کنید.

دانلود اهنگ جدید از سر عادت از محسن ابراهیم زاده – www.aydaneh.ir 

جهت دانلود آهنگ به ادامه مطلب مراجعه کنید.

 

متن آهنگ از سر عادت از محسن ابراهیم زاده

از سر عادت چه راحت دلم تنگ میشه
من با اجازت سر ساعت دلم تنگ میشه
دم به دقیقه عمیقه علاقم به تو
به این طریقه دقیق علاقم به تو
از سر عادت چه راحت دلم تنگ میشه
من با اجازت سر ساعت دلم تنگ میشه
دم به دقیقه عمیقه علاقم به تو
به این طریقه دقیق علاقم به تو
من همه حرفامو کارام شبیه همه
میگی که عشقت زیاده زیادم کمه
عشق تو داره دوباره به من جون میده
میبینی قلبم چه آسون واست جون میده
من همه حرفامو کارام شبیه همه
میگی که عشقت زیاده زیادم کمه
عشق تو داره دوباره به من جون میده
میبینی قلبم چه آسون واست جون میده

♫♫♫♫♫♫♫♫

تکست آهنگ جدید محسن ابراهیم زاده بنام از سر عادت

♫♫♫♫♫♫♫♫

 

از سر عادت چه راحت دلم تنگ میشه
من با اجازت سر ساعت دلم تنگ میشه
دم به دقیقه عمیقه علاقم به تو
به این طریقه دقیق علاقم به تو
شک ندارم که به حرفام عمل میکنی
تنهایی هامو روزی صد بار بغل میکنی
حسم عجیبه نجیبه به چشمای تو
برام جواب مثله خوابه تب دستای تو
من همه حرفامو کارام شبیه همه
میگی که عشقت زیاده زیادم کمه
عشق تو داره دوباره به من جون میده

میبینی قلبم چه آسون واست جون میده

 

 

 

دانلود اهنگ با کیفیت 320       دانلود اهنگ با کیفیت 128   

پس از دانلود اثر مورد نظر لطفا نظر خود را با ما در میان بگذارید. 

 

 

 

نظرات شما...

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    دوست دارید بیشتر چه آهنگهایی در سایت گذاشته شود؟
    شما دختر هستید یا پسر؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 108
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 36
  • آی پی دیروز : 13
  • بازدید امروز : 315
  • باردید دیروز : 16
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 430
  • بازدید ماه : 850
  • بازدید سال : 12,694
  • بازدید کلی : 133,368
  • کدهای اختصاصی

    ابزار هدایت به بالای صفحه

    

    عشق سنج آنلاین