loading...
عیدانه - دانلود جدیدترین آهنگهای غمگین.عاشقانه و احساسی بالینک مستقیم
یحیی توکلی مهر بازدید : 184 یکشنبه 07 آذر 1395 نظرات (0)

دانلود آهنگ جدید علی عبدالمالکی به نام دلم برات تنگ میشه + متن آهنگ 

پیشنهاد میکنم حتما دانلود کنید.

دانلود اهنگ جدید دلم برات تنگ میشه از علی عبدالمالکی – www.aydaneh.ir 

جهت دانلود آهنگ به ادامه مطلب مراجعه کنید.

 

متن آهنگ دلم برات تنگ میشه از علی عبدالمالکی

وقتی هوا ابری وقتی هوا صافه
وقتی چشام داره رویاتو میبافه
دلم برات تنگ میشه وقتی دلم تنگه
وقتی دلم گیره وقتی یکی داره از زندگیم میره
دلم برات تنگ میشه
برگا که میریزه بارون که میباره
وقتی یکی میگه خیلی دوستم داره
دلم برات تنگ میشه
روزای بارونی وقتی هوا سرده
وقتی یکی میگه میره که برگرده
دلم برات تنگ میشه
دلم برات تنگ میشه
دلم برات تنگ میشه
دلم برات تنگ میشه

♫♫♫♫♫♫♫♫

تکست آهنگ جدید علی عبدالمالکی بنام دلم برات تنگ میشه

♫♫♫♫♫♫♫♫

 

وقتی پُره بغضم وقتی غروب میشه
وقتی که دلتنگیم با گریه خوب میشه
وقتی یکی رو من چشماشو میبنده
وقتی یکی داره مثل تو میخنده
دلم برات تنگ میشه
هرموقع میبینم جات خالیه پیشم
هر موقع با گریه از خواب پا میشم
بغضم که میگیره حالم که بد میشه
هرکی از این کوچه با خنده رد میشه
دلم برات تنگ میشه
برگا که میریزه بارون که میباره
وقتی یکی میگه خیلی دوستم داره
دلم برات تنگ میشه
روزای بارونی وقتی هوا سرده
وقتی یکی میگه میره که برگرده
دلم برات تنگ میشه
دلم برات تنگ میشه
دلم برات تنگ میشه

دلم برات تنگ میشه

 

 

 

دانلود اهنگ با کیفیت 320     دانلود اهنگ با کیفیت 128

پس از دانلود اثر مورد نظر لطفا نظر خود را با ما در میان بگذارید. 

 

 نظرات شما...

 

 

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    دوست دارید بیشتر چه آهنگهایی در سایت گذاشته شود؟
    شما دختر هستید یا پسر؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 108
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 21
  • آی پی دیروز : 13
  • بازدید امروز : 269
  • باردید دیروز : 16
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 384
  • بازدید ماه : 804
  • بازدید سال : 12,648
  • بازدید کلی : 133,322
  • کدهای اختصاصی

    ابزار هدایت به بالای صفحه

    

    عشق سنج آنلاین